"Головна мета дошкільної освіти – виховувати зрілу
особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху,
впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та
вольові риси характеру".
Дошкільна освіта - цілісний
процес, спрямований на:
- забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
- формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду.
- забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
- формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду.
Завданнями дошкільної
освіти є:
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
- виконання вимог дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
Дошкільний вік - базовий етап
фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.
Єдина науково-методична проблема, над якою працює
дошкільний навчальний заклад: «збереження та зміцнення фізичного, психічного і
духовного здоров'я дитини через використання інноваційних технологій».
Основні
завдання дошкільного навчального закладу:
·Розвиток творчих
здібностей дітей, шляхом впровадження нетрадиційних форм зображувальної
діяльності;
·Формування
комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з вадами мови
шляхом створення мовленнєвого розвивального середовища;
·Організація умов для
збереження психофізичного здоров’я дошкільників через впровадження
здоров'яформуючих і здоров'язбережувальних технологій.
Програмою виховання й
навчання "ДИТИНА".
Заняття з малювання
Заняття з малювання
Заняття з фізичної культури
"Молодшо - середня група"
Мета:навчити
дітей шикуватися в дві колонки,
перестрибувати кеглі на обох ногах, розвивати уважність, мислення, виховувати
цікавість до занятття.
Весела фізхвилинка
Дидактична гра "Опиши іграшку"Заняття
Сьогодні в гості до нас прийшов кіт! Але він чомусь сумний, як ви думаєте чому?
- Йому дуже нудно одному, ні з ким пограти. А з ким любить грати кіт?
- Давайте зліпимо їй мишенят. Але, спочатку ми її уважно розглянемо. Яка мишка велика чи маленька? (Маленька).
- Що є у мишки? (очі, лапки, носик, вушка, довгий хвостик.)
- Якої форми тулуб у мишки? (овальне). Правильно.
- А якої форми у мишки голова? (голова овальна, мордочка трохи витягнута).
- А голова у мишеняти більше тулуба або менше? (менше).
- Що ще є у мишки? (вушка)
- А вушка якої форми? (вони схожі на круг).
- А ще у мишки є хвостик, а який він? (довгий і тонкий).
- Давайте подивимося як ліпити мишку
Відкрите заняття з пошуково -дослідницької діяльності з дітьми старшого дошкільного віку на тему:"Як живеш,квіточко?"
Город на підвіконні в дитячому садку сприяє розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати життя рослин. Дана форма роботи дає можливість розширити уявлення дітей про рослини , як живі організми, про умови, необхідні для їх росту і розвитку, розвивати естетичні почуття, уміння радіти красі вирощуваних рослин та результатом своєї праці.
Осінь дітлахи зустріли.
Осені вони зраділи.
Осінь чим нас всіх дивує?
Смачні овочі дарує.
Свій город у нас є.
В нім багато що росте.
І сьогодні у нас овочевий ігро -день!
На городі з гарбузом ми пограємось разом.
Весела фізхвилинка малюкам довподоби.
Фізкультура для дітей, як і для дорослих є основою здорового способу життя. Кожна складова нашого організму потребує активних вправ та дій,які сприяють її розвитку та підтримці у належному стані. Фізкультура підтримує серцево-судинну систему. Вона сприятиме розвитку гнучкості та силової витривалості м’язів.
Інсценізація казки"Колобок"
Немає коментарів:
Дописати коментар